Tazeanne0650 doktorumuzun önerisiyle ek gıdaya başladım 5.ayda aynen dediğiniz gibi tadımlarla başladım denedim ilk bir hafta alerji falan oldumu dıye genelde bı sorun yasamadım kabak hariç yogurt mayaladım yogurt yedırdım oda yanı uc dort cay kasıgı kadar sonucta yemek yemıyolar yogurt vs elma haşladım süzüp suyunu içirdim mesala şeftali muz derken kucuk kucuk tadımlara başladım onun haricinde anne sütü vermeye ve mamaya devam ettim on onbeş kaşık yemesi bilmem Zaten beş aylık bi bebek için fazla dediğiniz gibi sütü ve mamayı zaten kesmedım kesemezsınız zaten gece beslenmesı hala devam edıyor bır yasına kadar devam etmesı gerek yarı uykuluyken gece yarısı elma püresi yedirecek halimiz yok☺️Ya emecek ya mama içececek