Tazeanne0650 Kızlar oğluşlarım 3 ay 2 günlük ve 8400 kilolar emzirme+mama gidiyoruz meme reddi yaşıyoruz bu arada az emiyorlar. Mamayla beslendikleri için kilo alımları hızlı ve 4,5 aylık olduklarında işe başlıcam sizler ne zaman ek gıdaya başladınız ?
Defnegirl Tazeanne0650 bebek doğum kilosunun iki katına çıkınca başlanabilir diye duymuştum benim kızım suanda 4 aylık. 3,5 aylıkken gittiğimizde doktorumuz önümüzdeki ay ek gıdaya başlayabiliriz dedi.kizimin kilosu da 7.300
MeteYmen_Annesi 5 aylıkken doktorunuzun onayı ile başladık doktorunuza danışın lütfen her bebek aynı değildir benim ikizlerime ben 5 aylık beslenmeleri iyi olduğu için başladım
Tazeanne0650 MeteYmen_Annesi 4 aylık kontorlde danışıcam tabi doktor onayı olmadan içime sinmeden asla başlamam sizlerden fikir almak istedim
Tazeanne0650 Defnegirl anladım çok teşekkür ederim bu bilgiyi ilk kez duymuştum daha iyi araştırma yapıcam artık bana faydası olacaktır sağolun🌸
-Keremselen-2 Tazeanne0650 dünya sağlık örgütü kilodan bağımsız ilk 180 gün sadece anne sütü ve ya mama öneriyor biz 6. Ayımız dolunca başlayacağız sonuçta ek gıdayı ömür boyu tadacaklar ne gerek var erkenden başlatmaya 😒
Tazeanne0650 -Keremselen-2 erkenden başlatıyım demiyorum ama mama gereksiz yere şişiriyor aşırı hazımsızlık yaşıyorlar ve özellikle geceleri ıkınmaktan inlemekten zor uyuyorlar mamaya bağımlılık yapıp beni daha az emiyorlar dolayısıyla sütüm azalıyor kiloları olması gerekenden bi tık fazla ve eğer bunlar göz önünde bulundurulduğunda ek gıdaya başlanması gerekiyorsa tabiki başlarım zaten ek gıda ilk ay hemen hemen tadımlarla oluyor yani yine mama ve anne sütü devam ediyor ben tamamen emzirmeyi ya da mamayı bırakıyım demiyorum ki
Tazeanne0650 nazlimom_ aa ne güzel sevindim ben de sadece anne sütü olmasını isterdim ama olsun mama da sonuçta böyle durumlar için var 🌸😇
-Keremselen-2 Tazeanne0650 çok güzel maşallah bende 35 te sancılarla acil doğurdum 2400 e 2300 doğdular :)
chmy57 Benim de ikizlerim var. 180 günü doldurduk 1 ay erken doğdukları için 6 buçuğa doğru başladık. Erken başladığınız da sonradan yemeği bırakma gibi sorunlar olduğunu duymuştum. Benim ikizlerimden biri çok seviyordu yemeği diğeri sadece yoğurdu seviyordu. Zorlamadım ve yemek bitene kadar da ağızlarını silmedim zira bunun yüzünden de yemeği sevmeyebilirmiş. Hakkaten 10 aylıkken ikisi de çok güzel yemeye başladılar. 1 yaş bitti şimdi bizim yediğimiz herşeyi yiyorlar😊
Tazeanne0650 chmy57 teşekkürler mama içerken de arada ağızlarını silmeyi sevmiyorlar bunu farketmiştim 😇