Yesim61 bende aynı durumdayım dogumdan önce ögrettim bebekle tekrar bezlendik kıskanıyor ve sürekli bez istiyor acık bırakırsam tuvalete yapıyor kakasını beze yapmak istiyor ona yaptırmazsam kabızlık yaşıyoruz şaştım önümüzdeki yazı bekleyeceğim Oz amanda 3.5 yaşında oluyor biraz canımı sıkan konu ama ne yapayım pedagog da inatlaşmayıp güzelliklw anlatın dedi ya 2.cocuk birinci cocugu cok etkiliyor malaseff kardessiz kalmasın dedik yanlış mı yaptık bilemedim 🤷♀️🤷♀️