Merhaba arkadaşlar. Kızım 3 yaşında Ağustos ayında tuvalet eğitimi verdim. Bu zamana kadar her şey gayet oturmuştu çişini kakasını söyler gece ıslatmazdı altını . Ama şu son 1 haftadır bu eğitimde gerileme yaşıyoruz. Gece sürekli altını ıslatıyor gün içerisinde biraz kaçırdıktan sonra çişim var diyor kalanını tuvalete yapıyor ama mutlaka kaçırıyor kıyafet değiştiriyorum hep . Artık kakasını da bir kaç kere altına yaptı. Bu gerileme neden oluyor havalardan kaynaklı mı üşütüyor mu diycem ya da psikolojik bir etki mi ben anlayamadım. Tekrar başa döndük ya çok moralim bozuluyor her seferinde. Bu durumu nasıl aşarız tekrar nasıl normale döner . Sıfırdan başlıyor gibi hissediyorum. Bu durumu yaşayan anneler var mı neler yaptınız bana bir akıl verin Allah aşkına ya 😥😥😥