Malamom başvuru yapmanız lazım ya bebeğin tc si ile ya da doğum belgenizle gidiceksiniz aile ve sosyal bakanlık bişeyine e devlette ibanınız olsa bile oraya yatrmıyo illa gisip ptt den çekmeniz lazım başvurudan 1 ay sonra yatıyo
İlk öocuk için 300 tl
İkinci çocuk için 400
Üçüncü öocuk için 600 tl olması lazım
Geçen yaptım bende bebeğim 4 aylık para yatmadı meğer başvuru şartmış