Tgceee-95 Alperin_annesi benim bebeğim 4 buçuk aylık 6,8 kg günlük 15 damla kullanıyoruz öyle dedi doktorumuz
oglumubeklerken Alperin_annesi demir damlası mi? Ben 1 ml veriyorum her gün bizim doktorumuz o şekilde söylemişti 4.aydan beri 1 ml kullanıyorum değerlerimizde bir sorun çıkmadı hiç.
Buse_efe Alperin_annesi bence bu duruma göre değişiyor bize 3 damla dedi ebe hepte 3 olarak devam ettim kanı düşük çıktı 9. Ayki kontrolde doktor 5 damla yap kanı düşük dedi bunu dediğin de oğlum 9 ay 10 kiloydu
Alperin_annesi Buse_efe herkese başla bir şey demişler ama genelde az kullananlar da Demir eksik çıkıyor sanki ? Demir fazlalaşırsa da sıkıntı . Ne kadar zor bu işler yaa
Buse_efe Alperin_annesi bizimkinin az çıkması benden kaynaklı unutuyodum çoğu zaman 4-5 gün vermediğim oluyordu