Cnslrsln biz de 22 günlüğüz. Happy momdan hatırlıyorum seni 🙈 ben hipp kullandım ilk hafta. İlk hafta olduğundan muhtemelen ne gaz, ne kabızlık sorunu yaşamadık o yüzden o mama hakkında sadece kilo alımı konusunda gözlem yapabildim ki o da gayet iyiydi. Kızım severek kullandı. Daha sonra sma ya geçtim ama hep kabızlık, hem aşırı gaz yaptı bizde. Onu yarım bırakıp bebelac gold aldım. O biraz daha iyi geldi. Benim kızım üçünü de severek kullandı ama benim kullandıklarımdan en iyisi hipp’ti.