Kızlar günaydın merhaba,
Benim sütüm yok denecek kadar az olduğu için kızım mama içiyor benden de olduğu kadar sağıp veriyorum 20 günlüğüz. Aptamille başladım en iyisinin o olduğunu düşünerek en başlarda iyiydi fakat cc arttıkça bebeğim kabız oldu biraz seyrelterek verdim yine de fayda etmedi bende dün biraz araştırdım bir de eczacıya sorarak sindirimi kolay diye bebelac aldım fakat kızım beğenmedi galiba dünden beri aptamili içtiği gibi bunu içmiyor. Mama almak denemek sorun değil ama aç kaldığı düşüncesi yıpratıyor doymayınca uyumuyor. Sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz bana biraz fikir verir misiniz