Aselnghnn Mucizeannnlk 4.ayda uyku duzenlemesi yaptim 9.30gibi odaya goturup kucakta yada yatarkn emerkn uykuya daliyodu gece 12ye kadar iki uc kere uyanirdi odadn cikartmadn tekrar uyuturdum engec 12.30 1gibi gece uykusuna gecerki koye gitttik duzeni bozuldu tekrar duzeltemedm simdide bi dis cikti ikincisi geliyo cok huysuzlasti kacta yatip kacta kalktigi blli olmuyo
MinnakvLiva 02:53 hala sallıyor babası, duşa girdim çıktım uyumuştur dedim baktım hala sallıyor hiç gözükmeden kaçtım arka odaya 😂😂