mommohter inan öyle, çocuğu uyumayanın halinden çocuğu uyumayn anlar valla 😅
Dün mucize gibi birşey oldu 9buçukta uyudu biz böyle afalladık eşimle gerçekten bizim için olağan durumdu. Eyvah ki 11 buçukta bir uyandı yok daha ne uyuması neler yaptık. Sabahın 5 ine kadar oturdu ağlamamak için kendimi zor tuttum😢
İnşallah tez vakit şu uykuları düzelir bu çocukların gerçekten eşimle erken uyuduğu günlerin hayalini kuruyoruz, dediğin gibi 12 de uyusa göbek atarım 😢