Alparslan2022 ohooo tamam işimiz çok kolay maşallah 😊 ilk gün alıştırma günü. Sabah 7 en geç 7.30 da uyandırıyosunuz 3 saat geçtikten sonra uyuduğu yere götürüp odayı loş ışık yapıp her zaman nasıl uyutuyorsanız o şekilde uyutuyorsunuz. Ne kadar uyuduğu önemli değil zamanla süresi uzayacak zaten. Diyelim ki yarım saat uyudu uyandı tekrar 3 saat tutup tekrar aynı şekilde uyutuyosunuz. Uyku saati akşam 6ya denk gelmesin çünkü 6dan sonra gece uykusu başlar uyuyup uyanırsa gece uykusu kavramı oluşturamayız. Saat 7de gece uykusuna geçmesi lazım. Kendinize günlük rutin yapacaksınız. Biz 5 gibi akşam yemeği yiyoruz 6da banyo yaptırıyorum emziriyorum sonra kitap okuyorum incelemesi için eline veriyorum ve odasına götürüyorum. Mamasını uykudan yarım saat önce verin ki hemen yap yatmasın rahatsız olmasın. Biz ilk 9 Ay yatak odasında anne yanı yatağında uyuttum kızımı ama 9. Ayda uyku eğitiminin ilk günü kendi odasına yatırdım varsa odası geçebilirsiniz sizde sonradan ayırmak daha zor oluyor. Uyuduğu oda zifiri karanlık olacak ilk gün yine her zaman nasıl uyuyorsa öyle uyuyacak. Burada dikkat etmeniz gereken şey gündüz uykularında oda loş ışık olacak ve ağlarsa 1 2 dk kucağınıza sakinleştirip odaları gezdirip tekrar odasına girebilirsiniz ama gece uykusunda asla içeriye ışık girmeyecek ve dışarıya çıkmayacak dışarı çıkma halkı olduğunu öğrenir öğrenmez bunu kullanır ve hep ağlar saatlerce sürse bile direnceksiniz o değil siz kazanacaksınız. İlk gün çok zorlamaz zaten asıl eğitim 2. Gün. İsterseniz ilk günü yapın kendinizi ne zaman hazır hissederseniz çünkü pes etmemeniz gerekli sizin kararlı olmanız lazım. İlk gün 7den sonra uyursa tekrar konuşalım 2. Gün ne yapacağımıza dair. Kafanız da karışmamış olur. İlk gün de aklınıza takılan yada yardımına ihtiyacınız olduğu an yazabilirsiniz