Alparslan2022 Ben de tam bu konuda post açmayı düşünürken sizin postunuzu gördüm. Öncelikle dilerim en kısa sürede düzene girer bu durum düzelir ve rahatlarsınız.
Benim de 9 aylık bebeğim. Akşam 9da yatırdıktan 1 saat sonra ağlayarak uyanıyo ve ancak uyudu. Vardiyalı çalıştığım için bazı geceler babannesinde kalıyo orda uyuduğunu söylüyolar. Sıcak mı, soğuk mu, gazı mı var, burnu mu tıkalı, acıktı mı derken her şeyi deniyorum ama anlayamıyorum neden. Sanki gündüz uykusu gibi 1 saat uyuyup uyanıyo ve uykusu yokmuş gibi etrafla ilgileniyo. Hiç bi mana veremiyorum buna. Acaba babannesinde daha geç yatırıyolarda mı orda öyle uyuyo bilmiyorum.
Böyle bi durum yaşayan varsa deneyimini, nasıl atlattığını, ne yapabileceğimi söyleyebilirse çok mutlu olurum.