Dolores Canoglusum merhaba geçmiş olsun lütfen doktora gidin ihmal etmeyin. Benim de doğumdan sonraki süreçte bacağımda ve yüzük parmağımda oluyordu. Geçti kısa sürede. Ben ameliyata doğuma bağlıyordum. Sizin doğumunuzun üstünden ne kadar geçti?
Canoglusum Dolores merhaba çok teşekkürler bu hafta gidicem inşallah doğum yapalı 2.5 ay oldu ve normal doğumdu
Turanaaa Canoglusum Ben panik atak hastasiyim, orda sorunca herkes bizde yasiyoruz dedi, sizde stres yasadinizmi bu donem? Birde magnezyum eksikliginde oluyormus, malum hamileyken vitaminlerimizi bebege veriyoruz..Allah sonumuzu hayr etsin
Canoglusum Turanaaa stres çok yaşadım evet bide araştırınca daha stres oldum korktum oda tetiklemiş olabilir ama bilemiyorum inşallah önemli bişey değildir eşim diyorki öyle bir hastalığın olsa ben farkederim bu öyle farkedilmicek birşey değil dedi ama bilmiyorum yinede şüphe gitmiyo içimden ağrılar kramplarda vitamin eksikliğinden dedi.Gidicem ama bu hafta bebeğim biraz daha toparlasında.
Canoglusum Turanaaa merhabs siz doktora gittiniz mi devam ediyor mu?Bugün gittim muayene olamadım kızım çok ağladı eşim aradı hep çatlıcak ağlanaktan mamada içmemiş anne sütüde dayanamadım atladım taksiye geldim emzirdim ama aklımdan çıkmıyo bu şüphe ve o kadar çoğaldıki hiç durmuyor umarım psikolojiktir:( nasıl gidicem doktora bilmiyorum.
Turanaaa Canoglusum Yok bende gitmedim, bebegim 18 gunluk ve hep onunla ugrasiyorum, birde dikkat ettimki dusununce daha cok oluyor, unutunca daha az oluyor
Yeliz21 Edaisk Eda hanım benimde aynı şekilde yaygın seğirme var şimdi iki gündür aralıksız işaret parmağım seğiriyor sizin böyle aynı bölgenin çok uzun seğirdiği oluyomu
Canoglusum Edaisk doktora gittim bugün medipolde bir norıloji doktoru muayene etti çok ilgili bir doktordu kaslarda erime güçsüzlük görünmüyor dedi kan alındı sonuçlarda normal sayılır kaygılı zamanlarda çoğalıyor mu onu takip et dedi 10 gün içinde kaygı olmafığında rahat okduğunda azalma oluyorsa sorun yoktur devam ediyorsa tekrar bakalım dedi ama korkulacak bir hastalık belirtisi yok dedi yutma refkeksine baktı güç testi yaptı
Canoglusum -Mucizem gittim dr muayene etti emg çekilmek istedim gerek yok öyle kötü bir bulgu yok dedi
Canoglusum Edaisk merhaba canım sen hangi hastaneye gitmiştin benim seğirmeler aşıtı çoğaldı birde güçsüzlük hissediyorum ayak bileklerim çok ağrıyo yürürken halsizleşiyorum şu yaüzıyı yazarken bile çok zorlanıyorum kollarım ağrıyo tabi inşüallüah psikolojiktir ama emg çekmeden içim rahat etmicek pendik medipole gitmiştim ben orda yokmuş iğneli emg sen nereye gitmiştin cevap verirsen çok sebinirim Allah razı olsun.
Edaisk Canoglusum merhaba medicalpark florya dr aydan sarp. Cok gecmis olsun umarim hepsi psikolojiktir.
XBeren Canoglusum merhabalar uzun zaman geçmiş ama yasadığınız sorunların aynısını yaşıyorum panik atağımda var internete baktım sizin gibi ne durumdasınız acaba
Canoglusum Edaisk merhaba pendik bölge hastanesinde az önce çektirdim elimdeki kasılma olan yere heö sinir hemde ipneli okarak çekti çok tatlı bir doktordu normal çıktı birazdanda eeg çekicek teşekkürler.
Edaisk Canoglusum cok gecmis olsun. Igneli cok aci verici bisey. Tahliller temiz olsun da gerisi onemli degil.
Canoglusum Edaisk sadece kolumda 3 yerden elimde de bi yerden iğne batırıp çekti dr internette bacak dil bel vsde yazıyodu ama bişey demedim dr daha iyi bilir sonuçta normal dedi ama:)
Canoglusum XBeren merhaba 4 kez emg oldum en iyi nörologlara gittim bana iyi huylu seğirme teşhisi kondu yani hep stres
Belinays Edaisk ya bende şuan yaşıyorum 1 yıldır devam eden sürekli her gün hissediyorum bacaklar diz üstü kol göbek heryerim seğiriyor ama panik atak anksiyiye herşey var umarım ondan oluyodur kötü bişe yoktur doktora bile gitmiyorum korkudan