Canoglusum yaklaşık 1 haftadır vücudumda en çok bacaklarımda seğirmeler oluyordu bir hata edip internetten araştırınca als hastalığı çıktı korkudan midem bulanıyo bebeğime bakamıyorum sütüm azaldı napıcam bilmiyorum çok kötü hissediyorum.doktora gitmeyede korkuyorum):(
Hale3400 Canoglusum lütfen saçmalamayın benimde yüzümde seğirmeler olmaya başladı korktum acaba felçlik fln mı geçireceğim dedim İnternetten baktım saçma sapan bir sürü hastalıklar çıktı en güzeli korkmadan doktor randevusu alıp kontrole gitmek ben randevumu aldım gittim ama malesef o gün doktor izinliymiş muayene olamadım ki kötü bir hastalık bile geçirecek olsa artık tıb çok ilerledi her hastalığın bir çözümü var en kısa zamanda tedaviye başlamak daha güzeli bence boşuna daha birşey olmadan üzülüp çocuğunuzun sütünün azalmasına izin vermeyin hemen randevunuzu alın
Geceist Canoglusum internetten teşhis koymakta üstümüze yok millet olarak bi doktora görünün bişey yoktur inşallah korkma hem varsa da tedavisi illaki olur evde oturunca geçmiyor bak sütün bile azalmış
Edaisk Canoglusum merhaba oncelikle. Ayni seyi ben de yasadim. Hatta yasiyorum. Bacaklarimda kollarimda hatta sirt kaslarimda bile seyirme oluyor. O kadar cok oluyor ki sizin gibi ben de internetten arattim ve dediginiz hastaligi gordum. Pesi sira doktora gittim. Bir takim testlere girdim. Evet Als den suphelenildi. Bir de parkinsondan. Ancak doktorumun soyledigi %90 psikolojik. Ama %10luk kismi arasitmamiz da gorevimiz dedi. Bacaklarimdaki kaslarima, kollarimdaki kaslarima igneler sokularak elektrik akimlarina bakildi. Aaah cok aci vericiydi. Ama sonuc sukurler olsun. Tamamen psikolojik cikti. Anksiyetesi olan insanlarda cok fazla oluyormus. Zaten ustune dusundukce artiyor. Kendinizi sakinlestirin. Coook dusuk ihtimal hasta olabilirsiniz yuksek ihtimalle psikolojik. Bebeginizi sutunuzu dusunun. Kafaniza takmayin. Vucutta seyirmeler normal. Bu seyirmeler bende 3 sene once basladi hala daha suruyor. Artik kafama takmiyorum.
Canoglusum işte keşke bakmasaydım tedaviside yok zaten tek belirti şu an için seğirme güçsğzlük vs yok ama ya ilerde olursa başında olmuyosa gibi düşünceler kaplıyo içimi :( seğirme olabilir değil mi stresten vitamin eksikliğindebin vs de kansızlık var bende bide 2 hafta önce kontrole gitmiştim b12 orta düzeydeydi dr iğne vermişti ama bu korkuyu içimden atamıyorum:(
-_-hUysUzvetatlikadin Canoglusum aynı ben ya. Doktora kesin git inşallah düşündüğün gibi değildir. Benim neyim eksikti hatırlamıyorum ama doktor muz yumurta süt ve süt ürünleri tüket demişti. Ama benim kramplarımda oluyordu yürümekte zorlanıyordum. Hala arada kramp girer o yüzden korkumdan ne araba kullanıyorum ne de yüzmeye gidiyorum
Canoglusum -_-hUysUzvetatlikadin nöroloji bölümünemi gitmiştin birde sadece krampmı oluyodu seğirmede oluyomuydu bacakta pıt pıt atmalar ve titremeler
-_-hUysUzvetatlikadin Canoglusum dahiliyeye gittim kan tahlili yaptı ondan sonra söyledi zaten önce dahiliyeye gitmen gerek aksi bir durum varsa o sevk eder
Canoglusum Edaisk çok teşekkür ederim içime su serptiniz gidicem doktora ama muhtemelen bendede vitaminler eksiktir kan zaten düşüktü ve dediğiniz gibi seyirme çok azdı okuduktan sonra çoğaldı her yerime yayıldı psikolojik olabilir çok sağolun😇
Yeliz21 Edaisk Eda hanım benimde aynı şekilde yaygın seğirme var şimdi iki gündür aralıksız işaret parmağım seğiriyor sizin böyle aynı bölgenin çok uzun seğirdiği oluyomu
Canoglusum Edaisk merhaba canım sen hangi hastaneye gitmiştin benim seğirmeler aşıtı çoğaldı birde güçsüzlük hissediyorum ayak bileklerim çok ağrıyo yürürken halsizleşiyorum şu yaüzıyı yazarken bile çok zorlanıyorum kollarım ağrıyo tabi inşüallüah psikolojiktir ama emg çekmeden içim rahat etmicek pendik medipole gitmiştim ben orda yokmuş iğneli emg sen nereye gitmiştin cevap verirsen çok sebinirim Allah razı olsun.
Belinays Edaisk ya bende şuan yaşıyorum 1 yıldır devam eden sürekli her gün hissediyorum bacaklar diz üstü kol göbek heryerim seğiriyor ama panik atak anksiyiye herşey var umarım ondan oluyodur kötü bişe yoktur doktora bile gitmiyorum korkudan
-Mucizem Canoglusum magnezyum eksikliğinden felan olabilir belki kötü düşünmeyin yinede içinizin rahat etmesi için doktora görünün.
-_-hUysUzvetatlikadin -Mucizem AA evet bak unuttum bende magnezyum da eksikti Demir ve magnezyum baya düşükmüş benim ya bi vitamin daha söylemişti ama ah unuttum işte
snyck Canoglusum bende de seyirme var kanımda magnezyum eksik çıktı zaten tahmin ediyordum sodaya falan başlamıştım doktora gidince de ilaca başladım ve gecti kötü kötü senaryolar kurmayın yazık psikolojinize 🤗
Canoglusum cevaplayan paylaşan herkese çok telekkür ederim randevu günüm gelene kadar içim rahat edicek en azından şu an daha iyi düşünüyorum😊
Canoglusum -Mucizem gittim dr muayene etti emg çekilmek istedim gerek yok öyle kötü bir bulgu yok dedi
Turanaaa Bende ayniyim, arastrma yaparken senin postunu gordum, 10 gundur yasiyorum, bacaklarimin arkasi kollarim bazen yuzumde oluyor..bazen seyirme gibi, bazen tek seferlik damar atmasi gibi..korkuyorum bende..doktora gittiniz mi?
Canoglusum Turanaaa gidecektim bebeğim hastalandı eşimle konuştum önemli bişey değildir dedi ama hala geçmedi ve dahada çoğaldı bacaklarımın üst kısmı alt kısmı dizlerim yüzüm dudağım kollarım sırtım her yeeimde oluyo ama en çok bacaklarımda dinlenirken olurdu şimdi hep oluyor ayakta iş vs taparken her an yani bu hafta bir fırsatını bulup mutlaka gidicem :( birde ayaklarımda çok ağrı oluyor yürürken zorluyor
Canoglusum Turanaaa merhabs siz doktora gittiniz mi devam ediyor mu?Bugün gittim muayene olamadım kızım çok ağladı eşim aradı hep çatlıcak ağlanaktan mamada içmemiş anne sütüde dayanamadım atladım taksiye geldim emzirdim ama aklımdan çıkmıyo bu şüphe ve o kadar çoğaldıki hiç durmuyor umarım psikolojiktir:( nasıl gidicem doktora bilmiyorum.
Dolores Canoglusum merhaba geçmiş olsun lütfen doktora gidin ihmal etmeyin. Benim de doğumdan sonraki süreçte bacağımda ve yüzük parmağımda oluyordu. Geçti kısa sürede. Ben ameliyata doğuma bağlıyordum. Sizin doğumunuzun üstünden ne kadar geçti?
Turanaaa Canoglusum Ben panik atak hastasiyim, orda sorunca herkes bizde yasiyoruz dedi, sizde stres yasadinizmi bu donem? Birde magnezyum eksikliginde oluyormus, malum hamileyken vitaminlerimizi bebege veriyoruz..Allah sonumuzu hayr etsin