sevgidolubiranne Çok şükür hafif atlatıyor galiba ateş, kusma yok keyfi yerinde beslenme sıkıntımız yok ishali devam ediyor bugün 7 bez değiştirdik yaptığı da az az zaten çok değil doktor ENTEROGERMİNA KİDS önermişti devlet ödemiyormuş onu aldık kullanıyorum bugün 3. Gün oldu inşallah kötüleşmezde böyle biter