aktifmaya benim kızımda olmuştu canim 13 aylıkken, 6 günde düzelmişti çok şükür. Gece acile götürmüştük orda belli oldu bizim ateşi falan olmadı hiç kusmasi vardı ama bir şey yemiyordu sürekli su içiyordu arada suyu da kusuyordu o yüzden doktoru yatış verdi bez sayısı azalana kadar birde acildeki doktor verilmemesi gereken bir ilaç vermis bende 1 defa vermiştim alerji oldu kızımın her yeri elleri, ayakları, vücudu hep kızardı kaşındı işte 2 3 gün hastanede kaldık, günde 20 defa üst değişiyorduk hastanede yatınca azalmaya başladı öyle geçti bizim süreç sende emiyorsa bol bol emzir ve su ver çok önemli bu benim kızım çok su içtiğinden vücudunun su kaybı olmamıştı