[silindi] Esoca38 philips xxl kullanıyorum ben ama fiyatı maalesef yüksek önerirmisiniz derseniz kesinlikle haznesi kocaman herşeyi yapıyorum ama dediğim gibi uygun fiyatlı değil
Nur2021 Esoca38 bime bi ara kumtel markasi gelmisti 1500 tl ye almistim 5.5 litreli. Simdilk memnunum…
Yagmur1c Esoca38 xiamoi kullanıyorum ilk çıktığı sıralar almıştım tereddüt ederek trendyoldan ben aldıktan sonra patladı zaten şimdi popüler oldu phılıps almak istiyordum fiyatı bir anda artınca alamamıştım ama bundan da çok memnum 1 sene olacak
EnesimEfem Sem marka kullaniyorum. Memnunum. Kizartma yapiyorum yarim kasik yagla. Ogluma beslenmeye kurabiye pogaca borrk kek yapiyorum. Et yemeklerini fissler daha hizli oldugu icin fisslerde yapiyorum. Hic denemedim airfryerda😊
bbmoms Esoca38 Kumtel aldım memnunum şuan köfte tavuk kızartma sütlaç ve fırın helva denedim hepsi de güzel oldu
Binnur52 Bende 1 ay önce aldım tefal son cıkan serisinin bır önceki serısı cok cok memnunum ama maalesef pahalı philipsde cok ıyı o daha da pahalı