Happydef odunpazarı carsisydi sanırım papagan diye biyer tavsiye eden arkadaş olmuştu aşırı kalabalikdi giremedik bı köfteci Yusuf vardı bı iki yer daha vardı kapalıydı pazar diye boş olarak posta pide diye biyer gördük oraya girdik orasida vasatti ama yemek dışında süperdi herşey😍