Yazın gitmenizi tavsiye ederim bir eskisehirli olarak orası buyuk bir park en az 1 saat orada oyalanırsınız parkın içinde cesitli salıncak kaydıraklar var guzel vakit harcanıyorz yalnız orası biraz fazla eser ve cok soguktur yaz aksamları bile orada ceketsiz durulmuyor