motheroftwoangels Anisa21 o büyüdüğünde her şey çok daha güzel olacak işte ozaman gerçek aşk neymiş göreceksin 🥰
motheroftwoangels Anisa21 bu arada konuyla alakalı değil diyarbakir plakasını yazmışsın diyarbakirli misin
motheroftwoangels AgentMom bak doğru dedin bunu bugün var çarşıya çıkana kadar eve gelip ne aldım ki diyorsun 😃😃
motheroftwoangels Winnithepooh 😃😃😃 baktılar ki aşk almış başını gidiyor nüfus arttı zam getirdiler ondan böyle olduk biz 😁
Firdevsibici motheroftwoangels ben hamileliğimde çalışıyordum çok güzel bez stoğu yaptım mama çok şükür vermiyoruz anne sütü yetiyor düzenli doktor kontrolünden başka bir masrafı yok miniğimin o yüzden belki de bu rahatlığım benim de
motheroftwoangels Firdevsibici ohh maşallah sana iyi yapmışsın bende genellikle öyle yaparım fazladan fazladan alırım indirimleri takip ediyorum bende. Çok güzel yapmışsın ve ayrıca maşallah çok olsun sütun sifa olsun kuzucuğuna💓💓
Winnithepooh motheroftwoangels vallahi şartlar maalsef bunu gerektiriyor şu an da bekar olsam evlilik bile düşünmezdim sanırım sorumlulukar ağırlaştı iyice sevgiliyle buluş gez ye iç oh hayat mis 😆
Anisa21 motheroftwoangels hoş geldin canım 🥰ama ben Muğla’da yaşıyorum 2 yıldır Diyarbakır da evlenip buraya geldim
Babybloom motheroftwoangels tabiki para yaa. Aşk dediğin nedir elip geçici bir şey. Ha para için de mafya babasıyla evlenirim demiyorum ama. Makul bir insanla parası için evlenebilirdim😁 ben mantık insanıyım✌️
motheroftwoangels Babybloom aşk bir sudur iç iç kudur öyle diyorlar 😃 vıcık olmadıktan sonra aşk olabilir ama mantik 🤌👌👌 param olsun her zaman yoksa botoks neyle yapcam 😁🤪😄