tatlibiranneo motheroftwoangels valla öyle aşırı aşk kadını değilim ama parasızlık çok zor bir şey çocukla özellikle :)
Aselzumra23 motheroftwoangels parayı kendim kazanıyorum o yüzden askk 😅şaka bir yana mantık ve sevgi 🤗🥰
motheroftwoangels tatlibiranneo ortası şıkkı koymamışlar ozama aşk kadını olarak kayda geçiyorum seni 😃😃
Nsbumt8 Azramina 😅 yok VAllah biz 30 un altindakilerde para diyor 😅 anne olmadan once savururdum simdi biriktirme derdi birikim iyi guvende hissetiriyo 🫣
motheroftwoangels Bakın kızlar bugün sırf biraz yüzünüz gülsün diye böyle şeyler yaptım gece sakin bebek uyumuyor diye ağlamayın vallahi Sizi vurarim 😄😄
Anisa21 motheroftwoangels ne aşk ne para kadınıyım aşk olsa ne para olsa ne akıl kadınıyım yani mantık eskilere göre de biraz yaşantım fikirleriim düşüncem böle yani bilmiyorum bu hayat bana hiç bir şekilde tat vermiyor insanlar canileşmiş zinalar ulu orta yerde çok kötü çok
motheroftwoangels Anisa21 makara olsun diye şey etmiştim 🙄 ufak bir moral olur gibisinden. Şuan kime sorsan şimdiki aklım olsa ile başlar cümlesine..
Anisa21 motheroftwoangels ne aşk ne para kadınıyım aşk olsa ne para olsa ne akıl kadınıyım yani mantık eskilere göre de biraz yaşantım fikirleriim düşüncem böle yani bilmiyorum bu hayat bana hiç bir şekilde tat vermiyor insanlar canileşmiş zinalar ulu orta yerde çok kötü çok