puffthemagicdragon Laydaren doktorunuza danışıp calpol deneyin. Sakinleşirse ağrısı vardır, distendir. Bizim çok acılı sürdü diş süreci, hala da sürüyor. Artık hiç sebep bulamadığımda ağrı kesici deniyorum, sakin uyuyorsa diyorum tamam diş. Yoksa zaten delirmece devam
Denizanasi92 puffthemagicdragon aynen bende böyle yaptım ve calpol işe yarahınca diş dedim ve bugün çıktı. Ne zaman sakinleşir peki ucu görünürse geçer diyorlar ama hala iştahsız ve ağlıyor uykuda
Laydaren puffthemagicdragon bir mesaj atıp sorayım calpol verebilir miyim diye. Belki ağrısı vardır anlayamıyorumdur.
leylosunannesi Laydaren yemin ederim aynısını yaşıyorum 9 da yatıp 6 da kalkardı çoğu zaman uyanmazdı da koca gece şimdi ne gündüz uykusu var ne gece sürekli ayaktayız bütün kolik bir bebekti gaz sancıları geçince çok rahatlamıştık 6. Ayın ortası gibi başladı bu durum hala aynı benimki de deli gibi gözlerime saldırıyor saçlarımı yoluyor atak olamaz bence de böyle bir atak mümkün değildir
Laydaren leylosunannesi bu atak değil bu başka bir şey. Böyle atak mı olur ? Evimde 3 kedi var, daha önce köpek baktım. O kadar hayvan bana saldırmadı küçücük pamuk oğluşum gözümü çıkarmaya çalışıyor. Akşam uykusu geldi 45 dk uyutmaya çalıştım. Uyudu ah dedim yaşasın 20:05 te uyuyup 20:21 de uyandı. Şimdi oturuyoruz beraber bakalım kaça kadar oturucaz
leylosunannesi Laydaren ay dinden çıkmış yorumunuz da ay ı bizi anlatıyor yatakta dört dönmesi de noluyor bunlara 😂
Laydaren leylosunannesi Öyle oldu ama. Duada sakinleşirdi bi durur dinlerdi. Şimdi hiiiç. Yatağın bir ucunda başlayıp öbür ucunda sonlandırıyoruz🤦🏻♀️ Böyle anlatınca komik ama değil yani, ben ağlıyorum çünkü 😂
badew Laydaren benim kızım üst dişlerini ciksransa kadar3 ay boyunca sabaha karşı uyuduk ilk bir de uyudugumuz zaman şükretmistim
Laydaren bhtsizbdvi her çocuk farklı yaşıyor ama benim çocuğum İçin şuana kadarki en zoru buydu. Diğer ataklardan gerçekten özür dileyecek konumdayım
Mthn21 Laydaren çok zor biliyorum ben de yaşadım hep bir dönem leri var biri bitiyor diğeri başlıyor 2 yaş sendromu da en korktuğum 🙈