Neler oluyor anlayamıyorum. Böyle bir şeyin atak olması da çok tuhaf geliyor. Gerçekten bu kadar uzun ve zor mu geçiyor bu ataklar ? 2 haftayı geçti. Ne yediğimi biliyorum ne uyuduğumu. 2 haftada 47 kiloya düştüm. Bu zamana kadar hep bir düzenimiz vardı. Ara ara bozulur ama yine eskiye dönerdik. Ama şimdi asla asla asla uyumuyor.
Bebeğim ayakta sallanmıyor, emerek uyumuyor. Yaptığım tek şey yanına yatmak. Elimi sırtına koymak. Ama şimdi yatakta dört dönüyor. Uyumamak İçin o kırmızı gözleriyle savaş veriyor. Yanlışlıkla gözleri kapanıp uyusa 5 dkya geri açıyor. Bebeğim pek ağlamazdı. Aşırı huysuz. Dedem gibi her şeye söyleniyor. Akşam uykusuna en düzensiz zamanımızda bile 8de geçerdi şimdi 8de şekerleme yapıp yarım saat sonra uyanıyor. Sonra gece 1e kadar birlikteyiz. Uykusu geliyor görüyorum, yatağa geçtiğimizde min 50dk max 2.5 saatte uyuyor. Uykuya geçerken yüzümü öyle bir sıkıyor ki, alt göz kapağıma parmağını soktu bir kere. Resmen diyorum bana saldırırcasına elleriyle yüzümü mıncıklıyor. Küçücük bebek bu kadar can yakar mı, o an tepki vermeyip sessiz kalıp kafamı çekmeye çalışınca da kıyamet kopuyor. Saçlarımı çekiyor, saçımı topluyorum kenardaki küçükleri çekiyor. Bandana takıp saçlarımı kapatıyorum onu çekiyor. Asla ağlayan bir çocuk değildi şimdi susmuyor. O kadar yoruldum ki anlatamam. Ayakta duramıyorum. Bebeğime negatif enerjimi yansıtmak istemesem de bunalıp ağladığım oldu. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bebeğim 7 ay 18 günlük. Bütün çarelerim tükendi. 7. Ay beni mahvetti. Doktora gittik bu arada, hiçbir şeyi yok çok şükür.