Kahannesi kurabiyem28 teşekkür ederim inşallah bizimki de düzelir tekrar müdahale gerekir diye ödüm kopuyor ortalığı yıktı bugün bir damar yolu açılırken bile😬😢
kurabiyem28 Kahannesi inşallah 🤲ben ablamdan daha çok korktum. Bir şey olur diye 🤦♀️😅 ama onlar 3-4 aylıkken sünnet yaptırmıştı diye hatırlıyorum daha küçük bile olabilir. Çiş çizgisi yamuk diye erken sünnet oldu. İçe girme çok uzun süre devam etti.
livanurvealpinannesi61 Kahannesi ben yapıyorum hala yapışıyor arada 21 aylık çocuk cerrahı büyüdükçe düzelir kilolu bebeklerde oluyor demişti
Kahannesi livanurvealpinannesi61 anladım 😔 teşekkür ederim evet bizde aslında çokkilolu değiliz ama yapısından herhalde
Kahannesi kurabiyem28 ya bende o kadar çok korktum ki görünce 😔 üstelik böyle olmaması için beklemiştik üzdü beni
Aslalihan Kahannesi benim oğlum da 6 aylık sünnet olalı 20 gün oluyor aynı durum bizde de var sıyırıca düzeliyor ama bırakınca geri giriyor içine salı günü kontrolü var doktor bakalım ne diyecek