Kızlar merhaba oğlum 14 aylık bugün şehir hastanesinde genel anestezi ile sünnet olduk. Sünnet sonrası dışa çıkacak kısım içeride kalmış gibi ucu azıcık görünüyor. Netten araştırmalarıma göre gömük pipi diyor ama şişi azaldıkça düzelir mi ? Başına gelen oldumu
Bu arada oğlum 11,5 kilo