Denizanasi92 Hale3400 ben yatırdığım zaman 250 liraydı gram şuan 900 küsür evet arttı mı arttı ama dolar euro bazında az arttı
Aybersa Hale3400 biz yapılandırma yaptırdık , bayağı bir masraf veriyorsun ona da. Bence bir bankacinizla görüşün , erken kapatma durumunda ne kadara düşer borcumuz diye , bizim 70 bin TL düşmüştü o sayede kapattık çok şükür 🤲🤲🤲
Hale3400 Aybersa oooo baya düşmüş sizin keşke bizimde o kadar düşse ayıptır sorması kaç bin borcunuz vardı ve siz ne kadar ödediniz de 70 bin TL düştü
Pilea Hale3400 dolar ocaktan sonra yükselcek muhtemelen dolarda kalması mantıklı. Borsadan anlıyorsanız hisse senedi de alabilirsiniz
Hale3400 Pilea ben hiç anlamam o işlerden eşimde anlamaz 😁 o zaman dolarda kalsın en iyisi kredi borcumuza yatırırız
sarmaliklahana Hale3400 Tabii ki altın karlı 😬 Ben 1 kere dolar cıkacak cok kar olacak dediler 2000 TL dolara yatırdım 1 senede 500 tl getirisi oldu 😏 ozman altın alsaydım 2 ye katlamıştım parayı o sürede 🤷 6 ay öncede kaynnamın aklına uydu eşim altınları dolara yatırdı sonra fonu bozdu geri altına yatırdı 25 bin kaybımız oldu 🤦 asla dövize yatırmam paramı 🙄
Aybersa Hale3400 0.98 faizli idi , ama miktarları hiç bilmiyorum , 250 geri ödememiz vardı , son düzlükte 100 bine yakın çıkarmış olsam , 170 180 arası diye tahmin ediyorum canim🌼
Arzu7439 Hale3400 kredinizi kaç faizşe çekmiştiniz. Mesela biz 0.84 faizden çekmiştik 2 srne önce. Yapılandırma için bu faizin altına düşmesi lazım. O da imkansız bu devirde.
Hale3400 Arzu7439 ooo baya baya imkansız bizimkide o zaman biz 1.29 dan çekmiştik ki 2023 den sonra 1.29 unda altına düşmesi imkansız gibi
merkursavascisi_06 Hale3400 şu an alım satım farkıyla uğraşmayın dolarmış nasılsa zarar ettirmez o da