Şimdi kızlar bizim elimize belli bir miktar para geçti dolar olarak birde ev kredisi ödüyoruz eşim diyor ki para bankada dursun ev kredisi yapılandırma çıkarırsa doları bozdurup oraya yatırırız bende diyorum ki doları bozdurup altın alalım krediyi her türlü ödüyoruz nasılsa ileride arabamızın modelini yükseltmek istiyoruz o zaman altını bozdurup arabaya yatırırız diyorum eşim dolar karlı diyor ben altın sizce en mantıklısı hangisi? Veya farklı önerisi olan var mı