nevabilen bu zamana kadar hıc kaybetmedi diyebilirim gaza gelıp hareket etmiyor ağırdan alıyor bu yaza bıle q7 e bınebılırız dıyor yukardan uçma dıyorum ama 4.500 den gerisi dıger şeylere yatırmış yanı degıkmı anlamak gereken bu sanırım bı dısarı çıktığında bıdaha bı bakayım türkçeye cevırıp programı çekme yerine gırıcem degıkmı