kubramomm- ben degıl zaten esım ılgılenıyorda 1.5 senedır ben hıc anlamıyorum boyle bı aptala anlatır gıbı bırı sorularına cevap verse suan paramız yokmu işlemde olduğu ıcın mı 4.500 tl mız görünüyor işlem açıkken tum bakıyeyı nerden gıtcez etkılıyomu yanı tam bakıyeyı görmeyi işlem acması