merrvayydn merhaba, doktoruma ben hocam bu çocuk hiç uyumuyorum dediğimde hiç derken dedi 30 dk uyuyor uyaniyor 3 kere falan demiştim şekerleme yapsın isteriz biz çocuklar gece güzel uyusun isteriz demişti bir kaç ay sonra gelip gece uyumuyor diyeceksin bırak dogrusunu yapıyor demisti. ha benim oğlum gece Dr uyaniuor ilk an bi 4 saat falan uyuyor sonra 2 saatte bir masallah sizin ki güzel uyuyormuş ve sürekli yanımda yatmak istiyor kucağımda yanımda yatağına 5ten sonra özellikle alamiyorum