M987 biz de 3 aylık olacağız. Başından ayrılamıyorum uyurken . Sürekli yanındayım, eğer uyanacak olursa biraz sallıyorum yeniden uykuya dalsın, uykusunu almadan uyanmasın diye. Ben de sallayarak uyutmaya alıştırdım galiba. Geceleri emerken uyuyor gündüz sallayarak. Başka türlüsünü beceremedim