allahimsabirver Gmznr2909 hangi akla vicdanla satar onu bilmiyorum eşimde nasıl alır onu da bilmiyorum
Gmznr2909 allahimsabirver belki eşinin boşluğuna gelmiştir ama bir eczacının böyle demedi nasilbir akıl ve vicdan
allahimsabirver Litfenama eşimi de anlıyorum aslında kıt kanaat geçiniyoruz mama fiyatları yüzünden artık mamayı da bıraktırmak istiyor e eczacı hem ucuza verip hemde sorun olmaz deyince almış ama bem vermem dedim eczacı bişey olmaz demiş ona güvenmiş
Litfenama allahimsabirver anlıyorum ve bu ülkede bir bebeği beslemenin pahalı olduğunun farkındayım. Ama yine de ömrümce aç kalsam, bebeğimin mamasını kesmeye çalışmam. Keşke farklı yolları olsa ama üzüldüm.
GULCE02 allahimsabirver sakın kullanmayın sakın eşinize şuan hayret ettim bebeğim sağlığı söz konusu ve eczacıyıda şikayet edin
allahimsabirver Balkupum2505 şikayet edecem geri verecem eşimde hem ucuz hemde eczacı sorun olmaz deyince almış işte
Pastaneusuluislakkek allahimsabirver siz o eczacıyı sağlık bakanlığına şikayet edin bence. Herhangi bir sağlık profesyonelinin bunu yapmasına ihtimal dahi vermek istemiyorum. Eşinize de yuh yani ekonomi kasacak çocuğun sağlığını öı bulmuş
allahimsabirver BirTostosAnnesi yok zaten 1 hafta önce getirdi önceki mama bitmemişti onu veriyordum bugün fark ettim tarihi geçmiş açmadım daaha açmamda birazdan dışarı çıkacam geri götürecem o mamayı ve şikayet edecem eczacı bişey olmaz deyince eşim onun lafına güvenmiş
1anne2cicek allahimsabirver gidip değiştirin yada iade edin itiraz ederse şikayet etmekle tehdit edin marketlerde de mama satılıyor eczaneden daha hesaplı
2cocukluanne222 allahimsabirver o mamayi götür kendi çocuğuna içir o zaman de paranı al bacım öyle seymi olur madem bişe olmuyo neden son kullanım tarihi yazılıyor ürünlerin üstüne
yagmursen allahimsabirver cimere de edin, ilçe sağlığa edeceksiniz. İlçe sağlık müdürlüpünden eczacılar odasına