Kızlar eşim 2 paket mama almış son kullanma tarihi 3 ay geçmiş eczacı uygun fiyata vermiş bende kullanmam dedim eczacı bişey olmaz demiş ağzı açılmadığı için napcam vermek istemiyorum korkuyorum bişey olur diye siz daha önce kullandınız mı tarihi geçmiş bişey olur mu??