Minikayaz merhaba benimde bebeğim düşmüştü 7 aylıkken biz doktora götürmüştük uyumasında hiç bir sakınca yokmuş önemli olan göz kayması hareketlerde yavaşlama kusma gibi olay olursa sıkıntıymış ayrıca 1 hafta takip etmek gerekiyormuş o gün olmasada 1 hafta içindede bu tepkileri verirse doktora götürmek gerekiyormuş