Minikayaz Perde takarken kayınpederimin kucagındaydı koltukta oğlum da kucağında oturuyodu dalgınlığına gelmiş küt diye ses gelince arkamı döndüm baktım çocuk yerde parkenin üstünde görünce elim ayağım birbirine girdi kucağıma aldım ama çok agladı uykusu vardı uyudu emzirince inş bişey olmamıştır eşime söyledim doktora götürelim diye geldi işte uyanmasını beklıyorum kafası şişti galiba çok anlamadım elletmiyo da bişey olur mu acaba 😞
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minikayaz uyutmasaydin keske canım 2 saat uyumamasi oneriliyo yine takip et uykusunda devamli hatta kucağına al kendini daha güvende hissetsin cok geçmiş olsun
mavisinannesi17 Minikayaz kıyamam yaaa onu siz bilirsiniz çok geçmiş olsun eğer çok kötü düştüyse tabi götürün geçmiş olsun içinizi rahatlatın götürüp baksınlar bi en azından
kubraege Minikayaz bebek düştüğü zaman uyutulmamasi gerekiyor en az 2 saat bilginiz olsun, uyanıkken gözlem yapmanız gerekiyor gözlerde kayma, fışkırır tarzda kusma gibi şeyler yoksa genellikle bir sorun görülmüyor çok geçmiş olsun
DamlaKck Minikayaz Uyanmasını beklemeyin. Kucağınıza alın ve götürün. Bence de tabi inşallah bir şey olmamıştır ama bu durumlarda en kötü senaryoya göre hareket etmelisiniz.
Minikayaz MiracAlpinveUmutunAnnesi sağol canım ama çok uykusu vardı 9 dam beri ayaktaydı başka türlü sakinleştiremedim ama kontrol ediyorum sürekli dokununca ağlıyor hemen
Ejderhahavva Öncelikle bazıları gibi hakaret etmediğiniz için kayinpederinize sizi tebrik ederim ...keske 1 saat kaar uyutmasaydiniz kusma falan da olmadiysa bisey olmaz Allah in izni ile uyaninca bi durumuna bakin olmadi goturursunuz ....genelde bi çok kişinin postunu okudum düşme ile ilgili çatlamış olsa bile küçük oldukları için kaynıyor tekrar ...tabiki inşallah böyle bi durum da olmasın ...cok yüksekte değildi sanırım düştüğü yükseklik...
Minikayaz Ejderhahavva dalgınlığına gelmiş sonuçta oda çok üzüldü en diyim ki olabilir bilerek yapmadı sonuçta kendime kızıyorum sadece işimi bırakıp ilgilenseydim diye koltukta kucağında otururken düştü parkeye halı yoktu bakalım inşallah önemli bişeyi yoktur sağolun teşekkür ederim
Minikayaz kubraege mecbur uyuyunca karışmadım daha sürekli kontrol ediyorum uyanınca da takip edicem sağolun
Minikayaz DamlaKck uyanık kalınca daha çok aglıyodu dayanamadım takip ediyorum eşime söyledim tamam dedi geldi ama işte bi uyansın aglamazsa götürmeyiz diyo götürmemiz lazım dediğim halde ona da bi ayrı sinir oldum çocuk bu düşer kalkar diyo 😏
Devushka Minikayaz canm geçmiş olsun kaç aylık keşke uyutmasaydınız bi götürün inşallah bişey olmamıştır
Minikayaz Devushka 8 buçuk aylık canım bayadır uyanıktı diye mecbur kendi uyudu zaten başka türlü sakinleştiremedim
Minikayaz MiracAlpinveUmutunAnnesi şuan iyi bir şeyi yok akraba bi doktoru aradık işte şu şu belirtiler yoksa gitmeyin falan dedi eşim gitmek istemedi bişeyi yok deyip kestirip attı ama durumu iyi şişlik falan yok gayet normal tabi içini bilmiyorum içim pek rahat değil
MiracAlpinveUmutunAnnesi Minikayaz kusma gözlerde kayma hareketlerde degisiklik yoksa gitme canım ama aklında kaldıysa bi goturun derim
Minikayaz MiracAlpinveUmutunAnnesi gözlemledim de bişey yok gitmedik işte ama ders oldu daha dikkatli olucam bundan sonra çok hareketli zaten emekliyo yavaş yavaş bıraktığım yerde bulamıyorum 😏🙂
mustafam4906 Minikayaz bu konu inanılmaz abartılıyor. O sonuçta dedesi. Bilerek yere atmadı ya. Sizden de düşecek babasından da parktan da. Büyüdükçe sürekli düşüyorlar. Bir şey de olmamış bence üstünde durmayin