Dondurmalikahve bebeğim 2900 doğdu şuan 7 kilo çişli bezi de gayet normal çok şok teşeküür ederm içimi cok rahatlattınız .diş kaşıyıcı kullanıyoruz rahatlatıyo biraz olsun tabi atakları da başladı ani ağlamalar biberonla oynamalar bazen sütü içmiyo falan haklısınız