Mustafaalpinannesii Herkese merhaba, bebeğim 4 aylık bugüne kadar sadece anne sütü ile beslendi. Artık sütüm azaldı gece mama vermek istiyorum. Nasıl yapmalıyım yardımcı olur musunuz?
Bisraa Mustafaalpinannesii bu durumu doktorunuzla konuşun o size mama önersin önce onunla baslayin bazı biberonlar meme reddi yapmıyor tommee tippee bak emzirip bununla sağıp veren meme reddi yaşamayan çok kisi var çevremde biberon bunu öneririm
SevilC Mustafaalpinannesii bence doktorunuza sorun oyle başlayin zaten ek gıdaya az kalmış çünkü benim bebegim meme+mama olarak gidiyordu 15 20 gun kadar mamayi biraktik sonra tekrar verdim zehirlenme atlattık o sebepten bence doktora sorun
defnemommm Mustafaalpinannesii zaten gece eskisi gibi emmez ki ek gıdaya bişey kalmamış sağım yap idare et bi şekilde 🤷🏻♀️
Mustafaalpinannesii MinnakvLiva onlr normal de sağdığım sütü içiyo o süt yetmiyo devamını istiyo tekrar sağıyorum bi süre gecmediği için gelmiyo süt falan
MinnakvLiva Mustafaalpinannesii o doymadığı anlamına gelmez emmek istediği anlamına gelir bebeğin doymadığı çiş kakadan anlaşılır☺️💓
Dondurmalikahve Mustafaalpinannesii Bebeğiniz sizi aktif bir şekilde emiyorsa sütünüz azalmaz aksine artar. Beslenmenize dikkat edin emzirmeyi de şöyle yapın aynı göğsünü birkaç defa üst üste verin bir göğsü verip diğerini vermeyin üst üste aldığı zaman yağlı sütü de emmiş olacaktır. Göğsünüzü emen bir çocuksa ve çalışan bir anne değilseniz sağmanıza gerek yok. Muhtemelen ya damakları kaşınmaya başladı o yüzden çok emmek istiyor veya 4 ay yatağından dolayı memeye düşmüş.
Mustafaalpinannesii Dondurmalikahve emme hiç olmadı sürekli sağarak verdim bugüne kadar. Evet damakları cok kaşınıyor elleri hep ağzında, napıcam bilemedim
Dondurmalikahve Mustafaalpinannesii sağarak veriyorsanız şöyle bir şey sorayım öncelikle ne kadar sağıyosunuz? Dişlerine masaj yapabilirsiniz yeşil soğanın beyaz kısımlarını eline verirsiniz diş etlerine sürter diş kaşıyıcı kullanabilirsiniz dolapta biraz soğuduk ellerine verirsiniz. Hem 4 veya 5 aylık olduğunda bebeklerin doğum kilosunun 2 katına çıkması gerekir. Bir de aylık kilo alımı 400 gramın altına düşmedikçe sıkıntı yok. Bakmayın istediğiniz zaman mama verebilirsiniz diyenlere çünkü bazen anneler atak zamanında bebekler çok emmek istediği zaman veya süt içmek istediği zaman ya da dişleri kaşındığı zaman aynı şekilde sütlerinin yetmediğini düşünüyor halbuki bebekler ya atak zamanına girmiş oluyor yada damaklarını kaşımak için emebiliyor ya da biberon alabiliyor şu an sizin yapacağınız şey çişli beş sayılarını takip etmek ve aylık kilo alanda bakmak kilo alımı 400 gramın altına düşmedikçe sıkıntı olmuyor. 🙂 Tabii sizin de beslemenize dikkat etmeniz gerek protein ağırlıklı beslenin dengeli beslenin özellikle protein ağırlıklı olsun. Bir de ben beslenmenizde ara öğün oluşturun
Adenito Mustafaalpinannesii yanlış anlamayın da yani bunu burdaki insanlara sorarak mı karar vereceksiniz? Çocuk sizin çocuğunuz vermek isterseniz verin tabi ki. Mama verirken bebeğine zehir veriyormuş gibi kendini mahveden hayata küsen annelerden olmayın öyle anneleri de duymamazlıktan gelin lütfen. Bende kendi kararımla 4 aylıkken mama vermeye başlamıştım daha sonra kontrole gittiğimde doktora söyledim başladım diye. ‘Siz bilirsiniz’ dedi. O zaman dank etti işte böyle en ufacık bişeyi bile bi doktora veya başkasına sormadan hareket edemeyecek miyiz? Lütfen nasıl istiyorsanız siz de öyle yapın.
Mustafaalpinannesii Adenito benim amacım tecrübe öğrenmek ilk bebeğim tabi ki sonunda kendim vercem kararımı
Mustafaalpinannesii Dondurmalikahve bebeğim 2900 doğdu şuan 7 kilo çişli bezi de gayet normal çok şok teşeküür ederm içimi cok rahatlattınız .diş kaşıyıcı kullanıyoruz rahatlatıyo biraz olsun tabi atakları da başladı ani ağlamalar biberonla oynamalar bazen sütü içmiyo falan haklısınız