Birminikanne benim bebegimin de öyleydi ben de cok doktora goturdum aynindeyi dediler ilik suyla temizle masaj yap duzenli gecer dediler bi iki tane de damla verdiler bi seneye kadar gecmezse kucuk bi operasyon la tikanikligi acicaz dediler iki bucuk aya yakin surdu ama gecti şükür gecer senin bebisin de insallah ama masaj cok önemli her emzirmede masaj yap