Ydy Birminikanne ben de doğumdan itibaren 2 aylığa kadar çektim. En son doktorum da ısrarla masaj diyince ağlasa da bağırsa d bastırarak masaj yaptım. Bi de damla benm kızıma alerji yapmış onu kestiğim hafta çapak falan kalmadı. Yni masajdan mo yoksa zamanı mı gelmişti bilmiyorum
Ydy Sevgi1 kesinlikle ağlasa da masaj yapın. Ordan çapak çıkarttırana kadar. Bir de arkadaşlar silme işlemini pamukla yapmayın pamuğun tüyleri de zararlıymış ben steril bezle yapıyordum
SevimSimayCihan Birminikanne merhaba canm eğer emziriyorsan bir iki damla süt damlat gözlerine bebisin geçiyor
Skrsln Sevgi1 5 gün kullanmıştık sanırım. Aile hekimi tavsiye etmişti bebeklere kullanılıyormuş ama isterseniz siz de danışın yine içiniz rahat etsin. Tam olarak gününü de eczacıya sorun yine 😊 3 ay falan geçmedi o damla fayda etti benim bebeğime
1ogrencianne Birminikanne bizim de 2 aylık masaj da yapıyorum geçmedi hala 😣 1 aylıkken olmuştu. Nasıl geçecek acaba yaa
Oguzkagan65 Birminikanne benim oğlumda çapak değil ama sürekli göz yaşı akıyordu damar kapalı dedi doktor masaj önerdi yaptım 6 aylık olduk geçti şükür çapak için her sabah kendi sütünü sık gözlerine bebeğinin sil yavaşça geçecektir
1ogrencianne Birminikanne inşaAllah sizinki de açılır. Doktor önemli bir şey değil dedi ama yine de insanın canı sıkılıyor 🙁
1ogrencianne Birminikanne https://youtu.be/dfgvx7Kh5uw siz de bunu deneyin masaj tekniğini anlatmış 3 günde geçti diyor dün yapmaya başladım inşaAllah işe yarar 🙏🏻
Birminikanne 1ogrencianne görüntü olarak kirli gözüküyormuş gibi oluyor zaten her ne kadar temizlesen de
1ogrencianne Birminikanne aynen çok canım sıkılıyor bu duruma. Gözü yapışıyor uyandığına sağ gözünde var sadece bi de yaşarıyor 😔
Aysegulss Birminikanne masajı damlayı kremi bıraktım yatmadan önce ve sonra bol ılık su ile yüzünü gözünü yıkadım çapakları aldım 3 günde geçti
1ogrencianne https://youtu.be/dfgvx7Kh5uw Bu masaj işe yaradı gerçekten çapaklar kayboldu. Siz de denemediyseniz deneyin derim. Bir de serum fizyolojik ile sildim ılık suyun üstüne 🙏🏻 @Birminikanne
rbndmrcn Birminikanne merhaba acaba halloldu mu sorununuz benim bebeğimin de geçmeyen capagi var 6 aylık olduk
rbndmrcn Birminikanne kendiliğinden mi gectı bısey yaptınız mi ben masaj yapamıyorum izin vermiyor cay denedim kaynamış su denedim giderek kötüleşiyor gözleri yaşlı oluyor bazen capakli oluyor büyük bısey degıl ama öyle görünce üzülüyorum 😔
Birminikanne rbndmrcn masaj yapmayın çünkü çok yorgun gözüküyor gözü kızarıyor gibi oluyırdu bizde serum fizyolojik ile silin ve bekleyin bir Yaşından sonra