Karaaslan2 ya tabiki öyle. Asgari ücret artıyor. Ama marketlerde bir o kadar artıyor. Bu konuda evet haklısınız. Ama elden ne gelir ki 🤷🏻♀️ bi şekilde idare oluyoruz zar zor. Maaş yatalı 6 gün oldu. Cebimizde 200 tl kaldı. Geçen gün tarlaya gittik 1000 milyar aldık. Artık onla nereye kadar idare edebilirsek siz düşünün 😐