.. eşim issiz cocugum 6 aylik olacak ben calismaya devam ediyorum . Belediyye gitigimizdede o yardin yok bu yardim yok diyorlar eeeeeeeeee bu yardimi alanlar kim . Ev kira zaten ????? Tek calisan Benim !!!!! Asgari ucret eve giriyor deniliyor . Siz neyin kafasini yasiyorsunuz diyesim geliyor . Sosyal yardim paketi cikmaz o cikmaz hu cikmas buklar neye göre degerlenildiriyorlar ya . Ben baska nerete basvurabilirim ibb yi mi basvuruyim bilmiyorum . Lutfen bilen biri yol göstersin . Artik cildiricam !