Biberon emziğini değiştirdiniz mi ? Benim kızım da üç
buçuk aylık ve sadece mama ile besleniyor. Ben boğazına kaçırıyor diye hala 1 numaralı yenidoğan emziklerini kullanıyordum ve bir süre sonra o da biberonu almamaya sinirlenip ağlamaya başlamıştı, gerçekten çok zordu. Biberon emziğini değiştirdim şimdi yeni yeni dikkatini dağıtarak oyalanarak biraz olsun içirebiliyorum. Umarım en kısa zamanda bebeğiniz düzelir, çok yıpratıcı bir süreç sizi çok iyi anlıyorum 🙏🏼