Ben gözünüzü korkutmak istemem ama bizde alerjiğiz 3,5 aydır alerji mamasını içirmeye çalışıyorum hala başarılı olduğumuz söylenemez uykularda vermeye çalışıyorum içerse oda.ek gıdayla da desteklemeye çalışıyorum ölmeyecek kadar yiyor yani.iştah hiç yok artık kabullendim gibi.