slnkrglu maşallah ya
Darısı başımıza inşallah
Şuan gördüm yazışmalarınızı.
Kalkıp program yapmak istedim resmen
Çok iyi geldi yazdıklarınız.
Ben coğrafya ve Türkçeyle başladım
Coğrafya bitmek üzere
Türkçeden de konu soru şeklşnde ilerliyorum
Planım. Bu iki dersi bitirip ful tekrar sadece soru olarak ilerlemek
Tarih uzun ve çok geniş olduğu için bide unutulmaya meyilli bir ders olduğu için daha sonraya bıraktım
Vatandaşlık tan da çıkmış sorular ezber olarak ilerlemeyi düşünüyorum.
Tıbbi sekreter mezunuyum
Alım olur umarım yine. olmasa bile 85 ve üstü alabilirsem atanabilirim diye umut ediyorum
Var mı söylemek istediğiniz birşey
Öneri falan. Yada benim planımla ilgili bir eleştiriniz.
Bende matematik sıfır sözelciyim
O yüzden sözel derslerden çok iyi net yapmam lazım