Simayimm 2020 de önlisans olarak 79 puanla atandım, bölümüm tıbbi sekreterlik. 2-3 ay çalışmıştım. Matematikte çok kötü olduğum için zaman kaybetmek istemedim ve çalışmadım ona. Geri kalan tüm dersleri ikiye bölerek program yaptım. İlk yarısını bir gün ikinci yarısını ertesi gün çalışarak aynı anda ilerledim. YouTube ta benim hocamı izleyip onların video ders notlarını okuyarak ilerledim. İlk video dinledim, ders notunu okudum, test çözdüm, yanlışlarıma baktım. En son deneme çözdüm. Ara ara kitap okuyordum, paragraf için. (Her gün 10-20 sayfa kadar)