Aysee gece gündüz kavramını öğrettim uyku ritüelleri uyguladım ( aksam banyosu) daha sonra gündüz 4 den sonra uyutmadim (ilk gün ) iyice yorulsun diye oyaladim sonra yatağına koyup ağzına emzik verdim odadan çıktım baktım ki ağlıyor 3 er 5 er dakika aralıklarla odasına girip şşş sesi çıkararak hafif poposuna vurdum odada 1 dk dan fazla kalmadım bu şekilde uyguladım bide uyku sinyallerini lütfen gecirmeyin geçirirseniz bebeğiniz çok geç uykuya dalar .. ama dediğim gibi bu benim oğluma en uygun yöntemdi ..siz kendi çocuğunuzu en iyi yöntemlerle uyutun mesela sss pat yöntemi var ama benim oğluma bu uygun değildi çünkü SS pat yöntemi agladiginda kucağa alıp susturuldu tekrar yatırma tekniği ve benimkinin uykusu açılıyor bu yöntemle en iyisi buydu ve öyle çok aglamadigi çok şükür sadece alışana kadar mizirdandi