Umutluluk size katılıyorum sadece benim bebehimde hiç nir belirti olmamasına sadecd gazı cok vardı kolik dedik hep ama 3 ayda pişik oldu ve bem süt alerjisinden süpelendim ve doktorumuzunda önerisiyle diete başladı. Süt ürünlerini bıraktım ve mama takviyesi olarak keçi sütlü kullanıyordum onuda alerjik mamaya başladık cok sükür gaz olayımız bitti yani dediginiz gibi bir denemese fayda var süt ve süt ürünleri salca domates susam fındık tahin özellikle olabiliyor bebeklerde alerji az miktarda bile olsa gece cok huzursuzlanıyordu bizimki gazdan uyanıyordu sürekli