Erbear hanımefendi ben şeker öldürür zortlatir eskiler yandı demedim .
Tedaviler değil hastaliklar şekerle başlar bunu anlatmaya çalışıyorum
Şeker, hastalığı başlatır ve besler bunu ifade ediyorum
Şeker, mikrobiyatayi zayıflatır bağışıklığa darbe vurur bunu anlatıyorum
Banane oturt çocuğunu sabah akşam şeker yedir umrumda mı benim
Ben kendimde sürekli şekerli şeyler tüketiyorum çok düşkünüm zararını bile bile