Birerkekannesi11 ben çok uğraştım, kitaplardan resimler göstermeler, uçak göstermeler sürekli model oldum, yok olmuyor. En son çocuk psikoloğuna götürdüm. Baktılar bir şeyi yok dediler bekleyin dediler yanında çok dillendirmeyin dediler. Çok şükür tam 18 aylık olmayı bekliyormuş. 😄 şimdi herşeyi işaret parmağınla gösteriyor. Bazen biz acele edeyoruz her çocuğun gelişimi farklı. Diğer gelişimlerinde bir aksaklık yoksa illaki öğreniyorlar kafaya takmayın.