Neseee konusamaz zaten 1 yaşındaki bebek ama kelime cikartabilir Anne baba , gel , mama , meme gibi heceler çıkariyorsa harika hiç sıkıntı etme . Bizimde geçen 1 yaş asimiz vardı hemşire sordu konuşuyor kelime çıkarıyor mu bende hayır ama biseyler mirildanior Baba , mama , gel , gidek faaln diyor dedim . E tamam daha ne olsun bunlar önemli olan zaten dedi o anda da kızım hemşirelere biseyler birildandi Veve . Mek, gibi değişik şeyler söyledi hemşireler de Annesi bu kız ne güzel konuşuyor bide konuşmuyor diyorsun dediler 😂 bende dedim evet böyle konuşuyor E ne güzel konuşuyor işte dediler . Yani 1 yaşında ki bebek için bu minik kelimeler heceler bizim için süper bı durum